5 Essential Elements For ماگ فانتزی

Wiki Article

از قدیم‌الایام، جزء آداب و رسوم اصیل ایرانیان است که در ابتدای هر مراسم و میهمانی، توسط یک یا چند نوع از نوشیدنی به ویژه چای و قهوه، پذیرایی از میهمانان آغاز گردد.

ماگ فانتزی طرح گربه برجسته درب سرامیکی طرح دارقاشق فلزیبدنه ماگ از جنس سرامیک با کیفیت بالا میباشد.

فقط موقع خرید ماگ استیل حواستون باشه که جنس مرغوبی بخرید، چون اگه خوب نباشه، زنگ میزنه و خیلی زود خراب میشه و مزۀ نوشیدنی رو عوض می‌کنه.

ماگ سرامیکی طرح گربه طلاییماگ طرح گربه هم یه در طلایی و لعابی داره و هم جنس بدنه اش لعابیه. داخلش یه قاشق فلزی داره و کیفیت اون عالیه.

اگر دوست دارید نوشته روی ماگتان باشد، یک ماگ با یک جمله ماندگار به دوستتان هدیه بدهید یا جمله ای که برایتان انرژی بخش است را روی ماگتان هنگام نوشیدن مایعات بخوانید، می توانید ماگ نوشته دار را بخرید.

سفارش شما در لایه های حفاظت کننده قرار میگیرد و بگونه ای بسته بندی میشود تا بدون هیچ مشکل و آسیبی در سریع ترین زمان برای شما ارسال شود.

ماگ همزن دار، داخلش یه موتور کوچولو داره. اگه نیاز به هم زدن نوشیدنی‌تون داره کافیه دکمه ماگ رو بزنین تا خودش خودکار شروع به هم زدن کنه.

یکی از خوبیای ماگ اینه که خیلی تنوع داره. البته این رو خیلیا نمی‌دونن و فکر می‌کنن که فقط یک نوع ماگ وجود داره، که اونم ماگ سرامیکیه! دنیای ماگ‌ها یه دنیای پر از تنوعه، انواع مدل های ماگ وجود داره و هر کدوم جنس خاص یا مدل خاصی دارن. البته استفاده از ماگ توی موقعیتای مختلف محدودیت نداره، مثلاً شما می‌تونین توی ماگ مورد علاقتون چای بریزین، قهوه بخورین، آب بخورین، سرکار ببرینش، خونه همراهتون باشه، توی مسافرت هم باشه!

این ماگها نوعی از ماگ سرامیکی هستند که سطح داخلی آن ها حساس به دما بوده که در دمای عادی طرحی ندارند اما با بالا رفتن دما از طریق ریختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ روی لیوان پدیدار می‌شود.

ماگ در دار +قاشق استیل تدی - ۴طرح در دو رنگ / خرس قلبی رنگ بدنه قهوه ایی

ما در فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل ماگ، ظروف فانتزی، شکلات، ملزومات قهوه، ماگ جذاب و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

فال حافظ روزانه چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر دقیق

این نوع ماگ برای دم کردن انواع نوشیدنی های مانند دمنوش، چای و قهوه مناسب ??????? ????? است، به دلیل وجود فیلتر های مخصوص تفاله دمنوش مناسب این دم کردن می باشد. در خانه شکلاتی تنوع زیادی از ماگ ها و لیوان ها وجود داردکه این تنوع زیاد کاربرد های مختلفی نیز هم دارد که در انتخاب ماگ مورد نظر شما کمک بسزایی می کند، که شما می توانید به صورت عمده خریداری کنید از حراج های این فروشگاه اینترنتی بهره ببرید.

این ماگ‌ها، که با طراحی‌های ناب و خلاقانه خود، هر نوشیدنی صبحگاهی را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کنند، نه تنها برای استفاده شخصی بلکه به عنوان هدیه‌ای زیبا و به یادماندنی ایده‌آل هستند.

Report this wiki page